Tuesday 14 November 2017

Cmsfx Forex Trading


Gjennomgå Besøksside. Jeg mottar en e-post fra CMSFX. Jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde dem demo, og derfor hadde de min e-postadresse som angav at de nettopp har åpnet en Micro-konto-funksjon, og hvis jeg søker før slutten av Juni får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult, jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å være ok som meglere, kan du senere åpne en standardkonto . Jeg får en svar-e-post etter søknaden som angir følgende 1 Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID, med mindre du har autorisert CMS-Forex til å gjennomføre en kredittsjekk. Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighetsutstedt bilde-ID, for eksempel en pass eller fører s lisens med deres konto søknad Hvis din regjeringen utstedt identifikasjon ikke bekrefte hjemmeadresse du angitt i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning gass, telefon, kabel eller et kontoutskrift som bevis på opphold. Så jeg går til URLen nevnt i th e-post hvor jeg kan laste opp dokumentene mine Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp et dokument. Så går jeg til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg klikker på opplastingsalternativet, men når jeg fullfører chatten merker jeg det han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument som er det jeg har. Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å klargjøre eller ikke Lee s erklæring betydde at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, jeg gikk inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at mitt regjeringsdokument som er sertifisert av en kommisjonær av ed er ikke gyldig siden det må være nei Eldre enn 30 dager. Kevin oppgav også t lue Jeg må tilby en kopi av kontoutskriftet mitt for å bevise at jeg har en bankkonto Som om du gir penger til eller fra det, utgjør det ikke bevis. Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten som klistret over og ekspertassistansen fra help desk. Now er det angitt en tidsperiode for bevis på adressen på nettstedet eller i e-posten. Hvor står det at man må ha en regningsregning og en bank uttalelse Som er det Kevin uttalte. Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kortsystem. Betyr den eneste dokumentasjonen jeg får, er når jeg fyller på er kortverdien min en kontant kvittering Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kortsystem. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare kort av 1000 kilometer unna hvor jeg for øyeblikket er, og jeg etter eget valg siden det er ingen posttjeneste hvor jeg bor valgt å ikke motta postet Bank Sta tements. Remember at dokument delen lasseret ovenfor nevner en kontoutskrift som et bevis for adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg spurte Kevin å klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for mein, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DAD oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og angav at jeg Jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke aksepterer sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og lime mine to chatter med dem, siden de ikke sender et transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er opptatt av, bør det være et null star alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt. VT Trader The Advanced Forex Trading Platform. CMS Forex gir tilgang til den nyeste utgaven av den avanserte Forex trading plattformen, VT Trader 2 0 Den omfattende kartleggingspakken sport et effektivt og intuitivt grensesnitt med en rekke måter å personlig organisere arbeidsområdet. VT Trader 2 0 tilbyr også en utvidet arsenal av grunnleggende og tekniske ressurser for markedsanalyse Sjekk ut noen av funksjonene nedenfor. Kartbasert Trading. VT Trader 2 0 La oss handle direkte fra Forex-diagrammer Du kan følge dine posisjoner visuelt, enkelt sette stopper og begrense og dra og slipp for å endre ventende ordrer, alt mens du fokuserer på din tekniske analyse og Forex trading strategies. Customizable Interface. Organize og ordne Forex diagrammer for å matche din handelsstil Du har frihet å benytte faner, ordne diagrammer ved siden av hverandre, bruk gratisflytende diagrammer og skjul automatisk vinduer Uansett din Forex trading stil, kan VT Trader 2 0 tilpasse grensesnittet uansett .10 Tekniske indikatorer. VT Trader gjør det enkelt å bytte ut tekniske indikatorer Fra enkle indikatorer som flyttende gjennomsnitt, Bollinger Bands og Stochastics, til de mer avanserte som Ichimoku Kinko Huo, er det dekket i VT Trader 2 0 Du kan til og med lage og lagre egne tekniske indikatorer eller eksportere dem for å dele med andre handelsfolk Se hvorfor tekniske handelsfolk foretrekker VT Trader 2 0.The 12 Minute Orientering til VT Trader 2 0.Kontroll ut våre 12-minutters video for å lære alt du trenger å vite om VT Trader 2 0 Kom i gang med handel med Forex idag med VT Trader. Ss CMSFX fortsatt aktiv som en Forex Broker Lær mer i denne detaljert CMS Forex Review. CMS Forex er en Forex megler som ble ervervet av Gain Capital, selskapet bakover i 2010 CMS Forex var en av de største Forex meglere på markedet, med selskapet som har sin tilstedeværelse i noen av de viktigste finansmarkedene over hele verden. Overgangen fra CMS til Gain Capital forårsaket en liten ulempe for noen eksisterende kunder, men generelt må Gain Capital prises for å sikre en jevn og sømløs overgangsprosess til å skape en verdensklasse meglingstjeneste CMSFX synes fortsatt å tilby sine tjenester til forhandlere gjennom proprietære handelsregnskap, men det er også noen ulemper. Selskapet lider av noen alvorlige problemer med handel og kundeservice, som vi forsøker å avdekke i denne CMSFX anmeldelsen. RECOMMENDED FOREX BROKERS. Regulation Unclear. Instruments Forex, Equity Indices og more. Not Verified. How nærmer CMSFX sine regulatoriske lisensieringskrav. CMSFX regulering er en komplisert affære, hovedsakelig fordi Gain Capital har satt opp megling s hovedkontor i De Britiske Jomfruøyene CMS Forex ble opprinnelig regulert av NFA i USA, men etter oppkjøpet av Gain Kapital, alle tilsynsoppgaver og ansvar ble overdraget til morselskapet. CMSFXs nåværende regulatoriske status er derfor ikke så tydelig som noen av sine nærmeste konkurrenter i markedet. CMS Forex-kunder kan faktisk være forsikret om at Gain Capital er en av de toppregulerte finansselskaper i markedet som har høye etablerte handelsplattformer som CMSFX, ble bøtelagt tungt av NFA og CFTC på grunn av alvorlige uregelmessigheter på meglerkapitalbehov og ytelsesproblemer med handelsplattformene. Mange kunder hadde flere problemer mens de handlet med megleren som hadde ført til en underparent kundeopplevelse. Den generelle negative erfaringen med kundene deres hadde akselerert kjøpet av selskapet av Gain Capital, som ikke har gitt de ønskede resultatene for eksisterende kunder. CMSFX ser ut til å ligge bakover i deres nettside vedlikeholdsplan , med deres design tilsynelatende utdatert med den moderne konkurransen Alle nettsider har også dårlig navigasjon og ufullstendige sider for å vise all viktig informasjon om de ulike handelsprodukter og - tjenester. I vår erfaring var CMS Forex en profesjonell Forex-mæglingstjeneste, men meglerens nåværende online-tilstedeværelse kan ikke være opp til Nye standarder fremsatt av andre ledende Forex trading selskaper i markedet. Minimum innskuddskrav for en CMSFX Account. En CMS Forex trading konto er kun tilgjengelig for et minimumsdepositum på 200, som følger med et begrenset løftestang på grunn av CFTC forskriftene i henhold til CFTC-regler for Forex trading, kan handlende bare få tilgang til en maksimal CMSFX-innflytelse på 1 50, som også suppleres med andre handelsrestriksjoner, for eksempel ingen sikring, FIFO-regler for ordreutførelse og begrensede scalping-muligheter. De svære handelsforholdene kan hindre CMSFX fra catering til kunder fra utenfor USA, hovedsakelig fordi regulerte Forex meglere fra andre toppregioner som EU og Asia-Stillehavet gir bedre frihet for handel med leveranser og ordrehandel i markedet. CMSFX er en automatisert handelskortmegler som fungerer på markedsmakerprotokollen, hvor CMS Forex-spreads for store valutapar starter ved 2 pips. Spreadene er faktisk konkurransedyktige for en markedsfører konto, men handelsmenn vil sterkt savne muligheten for en ECN-konto ECN-kontoen er faktisk et av de mest populære valgene for moderne Forex-forhandlere, noe som burde gjøre CMSFX mindre attraktivt for detaljhandelsmarkedet. Traders kan gjøre et innskudd til deres handelskonto ved hjelp av deres kredittkort, eller de kan også bruke andre betalingsmåter som PayPal, banktråd eller sjekker. Alle betalingsmåter leveres med en standard transaksjonsavgift, som skal bæres av næringsdrivende. Fraværet av en CMSFX-bonus kan kommer også som et sjokk for nye handelsfolk, spesielt når det er tonnevis med andre regulerte meglere i markedet som tilbyr attraktive bonuspakker. En av de største ulempene ved megleren er en begrenset CMS Forex demo-konto, som kun er tilgjengelig i 30 dager. De fleste nye handelsfolk krever mer tid til å ta tak i markedene, noe som krever behovet for en ubegrenset demo-konto. Vi er kjent med meglere som tilbyr en begrenset periode demo konto for sine kunder, men vi foretrekker handel med meglere som gir ubegrensede demo kontoer uten handelsbegrensninger. CMS Forex Trading Platforms En av problematiske aspekter av CMSFX. CMSFX handelsplattformer ble vurdert som noen av de beste handelsgrensesnittene i markedet, men det var mange tankeproblemer og pålitelighetsproblemer som tarnished omdømmet til CMS Forex trading apps for alltid. Handelsoppgaver antas av VT Trader og MT4 trading terminal, som forbinder handelsmenn til mer enn 40 forskjellige valutapar og allierte varer. Selv om MT4 er kjent for å være en stabil og pålitelig plattform, har VT Trader ført til noen problemer som resulterte i store bøter fra NFA og CySEC Fundamentalt er CMSFX VT Trader et utmerket verktøy som gir tilgang til de beste kartingsindikatorene i markedet, men plattformen har hatt en tøff tid for å holde handelsmenn koblet til handelsservere. Hyppige avbrudd og feil i tilkobling hadde ført til en usikker handelsmiljø, noe som har resultert i store tap for eksisterende kunder. Siden megleren ikke klarte å rette opp problemene i tide, mente CFTC at selskapet hadde avviket fra sin lovreguleringskodeks, noe som resulterte i disiplinære tiltak og påfølgende straffer. Vi anbefaler CMS Forex for din Investments. CMS Forex har vært på en nedadgående spiral de siste årene, og det ville ikke være lurt å investere pengene dine i selskapet for handelsformål Tvert imot har morselskapet Gain Capital andre etablerte Forex megling tjenester som skal gi deg en utmerket Forex trading konto uten noen av de tilhørende ulempene Hvis du ikke er en handelsmann fra USA, kan du også velge en annen megler som ikke begrenser din handlefrihet Meglere fra Storbritannia, Australia, og andre deler av EU skal kunne tilby en høy kvalitet meglingstjeneste Kort sagt bør du vurdere alternativene dine nøye før du velger CMS Forex. Var informasjonen nyttig. Utvikling på valutamarkedet, som også kalles forexmarkedet, har blitt mer populært enn noensinne. Uansett om du har vært trading på valutamarkedet for en stund eller ønsker å begynne å gjøre det så en av de første beslutningene du må gjøre er hvilken forex megler å bruke Det er mange forskjellige alternativer, og å velge en erfaren og anerkjent megler er viktig. I denne anmeldelsen vil vi se nærmere på en av de mest kjente Forex meglere i dag Capital Market Services, LLC eller CMS Forex. Om CMS Forex. Da den ble grunnlagt tilbake i 1999, var CMS Forex en ganske ydmyk operasjon. Den kombinerte innsatsen til en gruppe programvareutviklere, valutahandelmeglere og profesjonelle handelsmenn ble CMS Forex bygget fra grunnen oppe. Sakte men jevnt begynte det å bygge opp sitt rykte i bransjen og begynte å vokse med sprang i løpet av de neste ti årene. I dag er CMS Forex anerkjent som en av de mest anerkjente Forex Traders i verden Hovedkontoret ligger i Empire State Building i New York City, New York, og mye av sitt rykte dreier seg om sin signaturhandel programvare, VT Trader. I tillegg til sitt hovedkontor i New York, har CMS Forex flere grener som strekker seg over hele verden, slik at den bedre kan betjene private, detaljist og institusjonelle kunder som den har utviklet seg over hele verden i løpet av de ti årene som den har vært i forretninger. CMS Forex s-steder inkluderer CMS Forex UK i London, CMS Forex Japan i Tokyo, Capital Market Services International i Bermuda og flere steder i Boston, Saint Petersburg og Shanghai. Key Registrations. CMS Forex er registrert hos. National Futures Asso ciation NFA. Futures Commission Merchant FCM. Financial Services Agency FSA av Japanmodities Futures Trading Commission CFTC i USA. Kontakt informasjon på et øyeblikk. Hvis du velger å gjøre forretninger med CMS Forex, vil du beholde all relevant kontaktinformasjon Hendig hvis problemer, bekymringer eller spørsmål oppstår. Grunnleggende er som følger. Tollfritt telefonnummer 1 866 51-CMSFX eller 1 866 512-6739.Lokal telefonnummer 1 212 563-2100.Fax nummer 1 212 563-4994.Direct Dealing Desk 1 212 563-6454 eller 1 212 563-5151.Email Support. Online Support Live Chat. Vital Trading Informasjon Om CMS Forex. CMS Forex s operasjoner dreier seg om sin signatur trading programvare, som er kjent som VT Trader VT Trader er en brukervennlig og intuitivt program som gjør det mulig for nybegynnere og mer erfarne forex-handelsmenn å bli involvert med letthet. Programvaren kan lastes ned fra CMS Forex-nettstedet, og er tilgjengelig som mobilapp. Med et tilpassbart grensesnitt, kartbasert handel, et vell av risikostyringsverktøy, tilpassede varsler, 100 tekniske indikatorer og mange andre viktige funksjoner, CMS Forex s VT Trader trading programvare forenkler opplevelsen av vellykket handel på valutamarkedet. Det er mange andre viktige ting å vite om handel på Forex markedet med CMS Forex Disse punktene er uthevet nedenfor for din bekvemmelighet. Minimum innskudd Amounts. At 25, CMS Forex s minimum innskudd beløp for å åpne en konto er konkurransedyktig Dette reduserer i stor grad usikkerheten som mange mennesker har om å bli involvert i valutahandel og gjør forexmarkedet tilgjengelig for et mye større utvalg av people. Account Set-Up. Prosessen med å åpne en konto med CMS Forex er strømlinjeformet og lett. En online søknadsskjema kan fylles ut og sendes inn i minutter derfra, er det generelt tar kort tid å bli godkjent Ved godkjenning vil du motta en e-post fra CMS Forex kundesupport som vil be deg om å fullføre i prosessen. Demo-kontoer. I likhet med mange andre store, anerkjente forexmeglere, tillater CMS Forex interesserte å åpne en demo eller praksis konto. Den eneste forskjellen mellom å bruke en praksis konto og en ekte konto med CMS Forex er at med en praksis konto , du handler ikke med ekte kapital I stedet kan du lære tauene til VT Trader-programvaren og bli kjent med CMS Forex uten risiko. Lån på hovedwebsiden lar deg registrere deg for en praksiskonto. Behandling av Desk. CMS Forex kan skryte av en topnotch-handlekurv som alltid jobber med kundens beste interesser. For eksempel, bør markedet bevege seg mot deg, vil CMS Forex-handelskortet ofte gjennomføre bestillingen til din opprinnelige pris. Med telefonbasert og online tilgjengelighet, handler CMS Forex skrivebord kan imøtekomme behovene til praktisk talt alle valutamarkedet næringsdrivende, skape en mer robust og strategisk opplevelse. Långrenser. Långrenser varierer fra forex megler til valutakurs er I tilfelle av CMS Forex brukes en innflytelsesgrense på 100 til 1 For eksempel for å ta på en 200.000 kontrakt eller mye, er det nødvendig med en minimumsmargin på 2000 for store valutapar som USD JPY og EUR USD a 1 Margin brukes til maksimal innflytelse på 100 1 for mindre valutapar som USD HKD og ZAR JPY, en 4-margin brukes for maksimal innflytelse på 25 1.Trailing Stops. CMS Forex tilbyr tilbakestilling til handelsmenn som en del av sin suite av risikostyringsverktøy. Trading Spreads. No provisjoner belastes av CMS Forex I stedet er det mye av inntektene fra Bid Ask spreads For de mest populære valutaparene USD JPY og EUR USD CMS Forex tilbyr 2 Pip faste spreads Faste spreads brukes også For andre populære valutapar har USD CHF en 5-pips fastspenning, mens NZD USD har en 4-pips fastspenning. Variable spread er tilgjengelig på ikke-store valutapar EUR CHF har for eksempel spredt så lite som tre. Bunnlinjen. Den konvensjonelle visdom synes å være den C MS Forex er en anerkjent og pålitelig forexmegler. Noen rumblings som denne megleren handler mot sine kunder, blir i stor grad overskygget av de glødende og positive vurderingene som kan bli funnet online. For sin brukervennlige programvare, toppnotk kundesupport og handelsvennlige funksjoner, CMS Forex er en av de beste utenriksmeglerne rundt. Sponsede tilbud.2 Kommentarer til CMS Forex. Nice megler, hjelpsomme CS-karer. CMS er uten tvil den beste Forex-plattformen for detaljhandelen. Har spørsmål vil dele din anmeldelse. Last ned Trading Station. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskuddsfond. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med handel på margin FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM-konsernet. Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan bli endret i fremtiden, eller det kan variere i andre jurisdiksjoner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Norden Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er med i England Wale s 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, noe som til slutt forbedrer nettleseropplevelsen. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapselene dine på noen tid Lær mer. Din nettleser er utdatert.

No comments:

Post a Comment